בית הקלפים עונה 4

בית הקלפים עונה 4

בית הקלפים חוזרת היום 04/03/2016 לעונה חדשה בנטפליקס בארה”ב ובחלק מהעולם. לצפייה בקדימון של הסדרה “בית הקלפים עונה 4” לחצו כאן

אתם בטח שואלים מתי והיכן תוכלו לצפות בעונה החדשה של הסדרה בית הקלפים 4 בישראל?

מעודכן ל-05/03/2016 1:44 – *

מנוי נטפליקס בישראל יכולים לצפות מרגע זה בכל הפרקים של הסדרה “בית הקלפים” כולל הפרקים של עונה 4. *(עד עכשיו לא ניתן היה לצפות בנטפליקס בישראל בסדרה בית הקלפים, אבל מרגע זה כל הפרקים מכל 4 העונות זמינים לצפייה ישירה באתר נטפליקס לצופים מישראל).

הסדרה “בית הקלפים עונה 4” תשודר במלואה החל מתאריך 05/03/2016 בחברת הכבלים “HOT” וחברת הלווין “YES” ובשירותי ה-VOD של החברות.

צפייה מהנה! ונשמח לשמוע תגובות ממכם הגולשים.

2 thoughts on “בית הקלפים עונה 4”

  1. ממש סדרה מעולה! התחלתי היום לצפות בפרק הראשון של בית הקלפים עונה 4 דרך נטפליקס בישראל. ממליצה לכולם.

  2. תודה לכם אתר “כלום” על העדכון. רק כמה הערות שלי לגבי בית הקלפים עונה 4 :

    1) נטפליקס בישראל לא מציג כרגע כתוביות בעברית לכל התכנים המוצגים באתר, ככה שזה לא רלוונטי למי שלא מבין אנגלית לרכוש מנוי מנטפליקס בישראל.

    2) למי שכן מבין אנגלית היטב ואין מנוי ב”נטפליקס בישראל” אפשר לרכוש מנוי. יש להם מבצע של חודש ראשון בחינם ללא חיוב ללקוחות חדשים. צריך רק להירשם באתר https://www.netflix.com/il להכניס אמצעי תשלום, פייפאל / או כרטיס אשראי בינ”ל ובסיום החודש חינם אפשר לבטל את המנוי או לחלופין להתחיל לשלם לנטפליקס בישראל מידי חודש.

    3) החל מהיום בבוקר אפשר לצפות בעונה השלישית והרביעית של בית הקלפים בערוץ ה-VOD של חברת הכבלים HOT.

    4) לגבי חברת הלווין YES – לפי אתר הפייסבוק שלהם “בית הקלפים”, העונה החדשה במלואה, מגיעה היום במוצאי שבת לספריית yesBinge .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *